מקרה א'
אור מתלוננת
"אני מרגישה חוסר מנוחה ללא הפסקה.
מתחילה מטלות או אתגרים שבחרתי ועוזבת לפני שאני מסיימת.
יש לי רצון חזק להצליח, ואפילו מדמיינת הצלחות (למדתי קאוצינג וכלי עבודה).
מערכות היחסים שלי קצרות ורבות. מתלהבת מאוד.
בוחרת בחורים מאוד נאים, מצליחנים, אנשי קריירה, נסיעות.
תמיד חודש, חודשיים של סחרחורת ואחר כך, שקיעה....וזורקת אותם...
מע' היחסים הארוכה שלי הייתה למשך שנתיים והייתה כשלון גמור.
הוא לא הפסיק לשלוט עלי....
שאלתי אותה: מה פער הזמנים בין מע' יחסים לשנייה?"
ענתה: לפעמים שבוע עד שבועיים. לא נשארת לבד.
אור התכנסה. הפנים חשכו, הכתפיים התכווצו. ידיה החלו לנוע והאצבעות כמו צובטות.
הרגליים זזו בחוסר מנוחה.
אמרה בקול שקט ,דמעות חונקות את גרונה ---"...אולי לא נועדתי למע' זוגית טובה..
ובקול ציני חפוז שלפה מגרונה --...בעצם מי צריך את זה???.......
היא קמה מן הכסא וזזה בחדר קדימה ואחורה, קדימה ואחורה, קדימה ואחורה...
תאריך הלידה משקף את תהליכי הלמידה וההתפתחות שבחרנו עם לידתנו
אור נולדה בתאריך 5.1.1985
אבחון אישיות באמצעות המפה.
אור יקרה, כל ישותך הוא לבנות זוגיות.
גורלך הוא גורל 2 ומחזור שיעוריך מוביל אותך אל הכרת התנועה הרכה והמכילה.
על מנת שתוכלי לבנות מע' זוגית לטווח ארוך, עליך ללמוד את חוק הניגודים שבטבע.
שמש וירח תומכים זה בזו ומתקיימים בנוכחות אחת משתנה.
מס' 2 בחוקיות הטבעית שלו משמר זוגיות.
על פי טיעונייך,
אינך מכילה את בני הזוג שאת בוחרת.
מפת הלידה שלך מורכבת מאתגרים נוגדים. מס' 5, ו-1,
הם מספרים שכליים ואי זוגיים
ומס' 2 הוא מס' זוגי וזה מביע את הקושי שלך.
הרגשות שלך מבלבלים אותך. וכשאת מתבלבלת את מגיבה מפחד.
חודש הלידה שלך –1—העניק לך מלוא אפשרויות להכיר את הביטוי שלך בבית הוריך,
על מנת שתיצרי רשת של ביטחון והכרה ביכולותיך בגיל המתבגר.
קבלת אנרגיה זכרית של שמש. אנרגיה זו מאפשרת לך לזרוע זרעים של רצון ולגבור על המכשולים
מתוך אמונה ביצירה שלך.
זו אחת הסיבות שאת מתלהבת מגברים מצליחים.
את רוצה להישען על הצלחותיהם של אחרים,
על מנת להגיע לסיפוק רגשי,
אך זה לא מתממש לך כי זהו סיפוק חיצוני, שרק מגביר את תחושת החסר שלך.
יום הלידה שלך —5—מעניק לך את אנרגית השדרוג והשינוי.
יש לך יכולת טבעית לשנות הרגלים וללמוד תנועה חדשה שתוביל אותך לשלמות בחוויה רגשית ושכלית.
יש לך יכולת תקשורת מדהימה על מנת שתגיעי ליעד שאת קובעת לעצמך.
מכוון שמערכת העצבים שלך פועלת במהירות, החוויה הרגשית שלך נשענת על סיפוקים מהירים.
כובשת יעד וזורקת..המע' חווה אי מנוחה ואת רצה שוב למלא סיפוק....
שנת הלידה שלך –23—5—מראה לך את הכלים, איך ליצור תקשורת זורמת ותנועה רכה מכילה.
עליך ללמוד לנוע עם הרגשות שלך. לא מה צריך להרגיש, אלא לקבל את אשר את חווה ברגע זה,
ומה את לומדת מכך.
הגישור שאת לומדת – מה את מרגישה ולאן את מניעה את הרגשות.
כך את מפתחת הבנה אינטואיטיבית.
את תלמדי את חווית הנשימה העמוקה
ואז לא תצטרכי לרוץ להשביע את רעב התשוקות.
שנה אישית — שנה זו -1- מאפשרת לך הזדמנויות חדשות להכיר את חופש הבחירה שלך בשינוי.
את לומדת תנועה חדשה ודרכי חשיבה שונות על מנת לפרוץ הרגלים ישנים שלא נחוצים לך.
מעניין שהנה את נחשפת שנה זו לתנועה צ'י קונג שלא הכרת לפני כן.
מה התנועות שבאת לאזן בתוכך?
עליך לאזן את יסוד המים ויסוד העץ.
היסוד שיעזור לך לאזן, הוא יסוד המתכת.
מתוך כך יצמח באופן טבעי יסוד אש משפיע.
במע' יחסים את לומדת לקבל את האנרגיה הנקבית,
שמזינה את הילד,
דרך יצירת גבולות ברורים, שיאפשרו לך ביטוי שכלי ורגשי ברור.
כלי עבודה
תרגילי צ'י קונג שמטרתם להרגיע את מע' העצבים. (מרידיאן שלפוחית שתן ומרדיאן הכבד-תרגילי עיניים)
תרגילי צ'י קונג ליציבה. (סיבובי אגן, קרסוליים, בהונות, תנועה קדימה ואחורה ופיתול)
מקרה ב'
דוגמה לאבחון:
שי נולד בתאריך 3.1.2010
האתגר הלמידה של אותו ילד הוא להכיר את חוקי האני הרוצה, האני החושב (מקביל למס' 1).
בתנועה של זרימה בתוך השבט, משפחה (מקביל למס 4),
חברים, בתוך עצמו, (מקביל למס' 3).
ההתנסויות שהנשמה תוליך אותו לנוע באומץ ולהכיר את השמש שמאירה בנתינה,
ללא מאבק,
להבעה בכל תחומי חייו, על מנת להכיר את חווית הביטחון.
הילד תופס את המציאות על פי דרכי חשיבה והתנסות נשענת, חוזרת עם רישומים.
הילד לומד להביע עצמו בביתו, בהתאם לגלים שרשומים כבר מלידתו ואלה יצרו אישיות מסוימת...
בתהליך הלמידה כבוגר יינתנו הזדמנויות לתיקון חוויות הילדות, כך שהבוגר יוכל לממש עצמו במלאות.
הלימוד מתאפשר דרך חווית חוקי הזרימה הטבעיים ל --
הכרת הביטחון ב"אני רוצה", "אני מקיים" מתוך א ה ב ה
נמשיך עם דוגמה זו אל חווית ההתנסות באמצעות הפילוסופיה של חמשת היסודות והצ'י קונג.
על מנת שהבוגר יוכל לחוות בתוכו את האומץ לפרוץ מתוך זרימה ובטחון,
עליו להפעיל בתוכו שני אלמנטים:
יסוד המים - היסוד מתקשר עם אנרגית הכליות שמכילה את אנרגית החיים המולדת ופוטנציאל אישי.
פתיחת ערוץ זה תאפשר ללומד שימור אנרגיה ומיקוד,
על מנת שיוכל לתפקד בקלות להשגת מטרותיו, תעניק לו חווית גמישות וזרימה בין המפרקים.
בנפשי יוכל להניע אנרגיה של השלמה בין פרקי חייו וטראומות תקועות או שמורות,
במיוחד במפרקי הרגליים והגפיים התחתונות.
יסוד העץ - היסוד מתקשר עם מערכת העצבים ותפקודי כבד.
התנועה הנלמדת
ופתיחת ערוץ זה יאפשר לו מודעת למערכת החושים שלו,
לפעול למען הרגעה שתוליך אותו לבהירות מחשבה ואיזון רגשי,
למנוע מצבי רוח משתנים ומתוך כך לנוע בגמישות שיוצרת דחיפה קדימה.
באמצעות תרגילי קיניסיולוגיה, פתיחת מרדיאנים והנחות גוף מסוימות,
כמו כן, דרך מדיטציה המותאמת לתדר זה יוכל אדם זה לנוע בחייו מתוך מודעות זורמת.