החופש האמתי נגיש וממתין לכל אדם אשר מוכן לפתוח את שעריו,
ולאפשר לעצמו לצאת מחוץ לחומה אל הלא נודע.
שאלות להתבוננות:
מה התנאי שלך על מנת להיות מאושר? מה את רוצה לקבל...
מה קורה אם את לא מקבלת את התנאי הזה בחייך? זהי את החלק שנפגע כתוצאה מאי קבלת התנאים...
את אומרת לעצמך "אני במצב מושלם" כש...זהי את ההתניות....
אני מרגישה מושלם כשאני במצב...שליטה...., כשכולם אוהבים אותי...
מה גורם לך להרגיש "אני מושלמת, הכול מושלם"
מתי את מרגישה הכי טוב? (מצב מול עצמי, מצב מול חברה)
מתי את מרגישה הכי רע? (מצב מול עצמי, מצב מול חברה)
זהי פערים במערכת-- מחשבה, קשב, לב, פה.
בדרך לשינוי----זהי האם הגוף שלך הגיע למקום של הסכמה...
תחושה פנימית של שקט נפשי ללא מאבק.
זכרי שאת בתהליך ובדרך משתנה ביחסי.
מה הכלים שיעזרו, ללומדת, לפרוץ חסימה?
אני לא נלחמת עם החלק הילדותי שבתוכי —אלא עובדת עם הילדה.
אני מבינה שהדגם מנסה להגן עלי ולא להעניש אותי. (הסתכלות על ה"שליפות" שאני פועלת דרכם)
אני רוצה בטובתי. לכן אני בוחרת לפעול ולהתקרב אל הפנימיות מתוך רגש לקיום.
לומדת את הגבול על מנת לשמור על מקומי האישי או להגן.
אני רוצה בטובתי—פועלת לפי מידתי. כלומר לפי הבנתי שמשתנה מתוצאה לתוצאה.
מאחדת ואוספת את עצמי דרך עוצמת הרכות - רגש הכרתי לקיום.
אני נוצרת מחדש - מזהה שנבראת בתוכי, תנועה פנימית חדשה.
אני מרפה, משקה ונותנת תשומת לב למשתנה.
מניחה לתהליך לנוע על פי הדרך שלו.
מתבוננת וצופה, איפה ואיך אני מונחת בגבול הפנימי שלי מול .. המשפחה , ילד.. עבודה...
נוצרת אמירה פנימית —אלו חלקים אני משתמשת במחשבה, משקל בונה או משקל מפר..
מתחזקת במיקוד האמירה, מיקוד הכוונה.
חשוב המיקוד דיבור על נושא אחד על מנת לאפשר הטמעה וחלחול אל תוך כל חלקי המערכת.
שינון והתמדה.
מכבדת ומברכת על התהליך והשמחה הטבעית ללכת בדרך.